31. října 2017

FLER TIPY | TELLA





+ + + + +

Dnes mám pro vás tip na jednoduché obrázky vhodné nejen do dětských pokojíčků. Autor tvoří pod značkou TELLA a najdete zde autorské kresby tuší v originále nebo reprodukce černobílé i barevné. Moje oblíbené jsou motivy zvířátek :).

6 komentářů :

  1. Jé, tak tomu říkám osud...někdě jsem si poznačila tip na tyto obrázky a ne a ne ho najít, byla jsem zoufalá. Moc děkuji za připomenutí. A Ježíšek už jde nějaké vybírat synovi do pokojíčku:)
    Hezké dny přeji.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná kompozice :) Hezké dny, Eva:)

    OdpovědětVymazat
  3. To je veliká nádhera! Díky za tip, neznala jsem...
    V.

    OdpovědětVymazat
  4. Tellu obdivujem už dávno, maľuje prekrásne obrázky, pár mám vytipovaných.dana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP