18. prosince 2016

Vánočně

Naše vánoční výzdoba je letos hodně zelená a jednoduchá. Myslím, že v tomto období prostě zelená a bílá domů patří. Mám obrovskou radost z nového cínového betlému od Petra Rýgra...takový jsem si vždycky přála. Pekli jsme s Růženkou jen perníčky...na víc jsme se nezmohli kvůli viróze. Ale babička nás zachránila a napekla to nejlepší cukroví na světě. Děkuji mami <3. Teď už jen zabalit dárečky do papíru a těšit se na Ježíška....

.....a kdybychom se tu už nepotkali, přeji vám všem Krásné Vánoce. Martina <3






8 komentářů :

  1. To je krása, obzvlášť poslední fotka! :) Tobě taky krásné Vánoce Marti :))
    PS. taky letos nepeču ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Áno, posledná fotka:-)
    A kríž by som ti mala závidieť :D
    S krídlami...
    Svietnik je vydarený, my ho máme medený, mám ho rada, ale sviečky dávam zvnútra...
    Betlhemček vo vnútri a cínový, paráda!
    Plagát je JankaatHome?
    Dúfam, že sa ti niečo páči aj u mňa, dávno si mi nedala vedieť:o(
    Krásne, požehnané, pokojné Sviatky, vám vospolok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji jsem ráda že se líbí.
      Plakát je od Janky...od léta na stejném místě...pořád mě nabíjí :)
      Hezké svátky i tobě a celé rodině
      M.

      Vymazat
  3. Jednim slovem krasne! Dekuji za Tvuj mily blog, vzdy me potesi novy prispevek. Preji Vam radostny Stedry vecer a zdravi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásná milá slova. Krásné Vánoce i Vám. Martina

      Vymazat
  4. Krásna výzdoba, podla mojho gusta ako cely tento skvelý blog. Budem sa sem
    s radostou vracat aj v novom roku.
    Marta

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne to u vas mate, hrozne cistoucce to na me pusobi, pohodove posledni dny roku 2016 preju:-). M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP