31. ledna 2016

Obal na tablet

Včera jsem ušila jednoduché vkládací pouzdro na tablet s ozdobnou gumičkou. Na černou silnou gumu jsem našila pružnou lemovku s geometrickým vzorem. Obal je z PES plsti o tloušťce 4mm na kraji prošitý. Co víc si přát na po obědovou siestu ;).







16 komentářů :

  1. Ty si moja časť duše ,,pintlich,, ( som znamenie panny )a tá sa vo mne bije s umelkyňou- bohémkou, ktorá je voľnomyšlienkárska :-)
    No tá ,,pintlich,, hovorí áno !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no jo já jsem zase blíženec, takže všeho chuť :-D, ale šití je přesná věc to bych musela vrátit maturitní vízo kdyby to nebylo pintlich ;). Děkuji! :)

      Vymazat
    2. Moja Naďa šije bez strihu, veľakrát ručne, aj ja som si tie kárované závesy na špajzke, chodbe, v komôrke šila ručne, aj na tie vankúše z Ikea ľanu, aj iné vecičky sa chystám ručne....túžim po tej ,,ručnej stope,,:-)

      Vymazat
    3. to je fajn..zeny to proste maji v genech zakodovany. ;-)

      Vymazat
    4. Neviem prečo som napísala ,,veľakrát ručne,,... zatiaľ len ručne !...nový stroj vytiahne, ak bude mať dokončený pracovný kút, moja podmienka... a kút robím s autistami ja !...precíznosť autistov sa u nás prejavuje len v tom, že nedovolia hýbať bordelom !...takže ja som teraz tá ,,pintlich,, a oni sú tí čo si môžu dovoliť umenie....

      Vymazat
  2. Není nad jednoduché a efektní věci! ;-)
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. presne tak ;-)..rikam si ze mam stesti kdyz to umim..jink bych si to musela koupit B-)

      Vymazat
  3. Martinko, povedlo se !!!! Je nádherné .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP