9. června 2015

Insta fotografie

Instagram je hitem posledních let a Insta fotky z polaroidu nalepené jen tak na zdi v pracovně, ložnici, kuchyni, kdekoliv... jsou snad vidět v každém interiéru. Vlastnit polaroid je moje dlouhodobé přání! Moc se mi líbí ty malé fotografie v bílém rámečku=k použití ihned. Je jednoduché sestavit koláž na zeď nebo si vytvořit s jinými předměty nástěnku vzpomínek, či vlepit fotografie washi páskou do alba. Než "HO" budu mít doma, tak jsem si zatím vyhrála s produkty od firmy PIXERS.




Měla jsem možnost vyzkoušet nálepky pro vícenásobné použití PIXERStick ve formátu Multipuzzle. Vytvořila jsem si soubor 25 nálepek z fotek s naší Růženkou. Nálepky mají matný povrch jako plátno, takže se budou dobře udržovat. Obraz není ostrý jak u fotografie, ale to se mi líbí hlavně na těch černobílých verzích. Je i lehce průsvitná, takže jde vidět pozadí na kterém je nalepena.




Prozatím nemohu posoudit trvanlivost lepení či neporušenost při opakovaném použití.  Jediné na co jsem si musela dát pozor při odlepování z podkladového papíru byly růžky, které mohou vytáhnout "niť". Nálepky přišly nalepené na jednom archu a jednotlivé obrázky byly nařezány, takže jsem nejprve odstranila mřížku s pomocí nůžek a až pak jsem odlepovala jednotlivé nálepky.




Nálepky jsem zkoušela na různé povrchy jako papír, sklo, dřevotříska s fólií a strukturou, dřevo, plast. Na všech površích drží nálepka pěkně a není problém ji lehce sundat bez stop lepidla či odtrhnutí podkladu. Nálepky jsem použila v kuchyni na boční stranu vysoké skříně, kde máme vestavěnou lednici. Takže vždy když budeme vcházet do kuchyně, můžu se rozněžnit obrázky naší dcery :). Když je budu chtít použít jinde a nebo se budeme stěhovat, tak je jednoduše sundám a nalepím zpátky na podkladový arch pro další použití.


článek je sponzorován pixers.cz


Foto©BARABASCA MADE

10 komentářů :

  1. No to je paráda! Děkuju za skvělý tip!
    V.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda Marťo, vypadá to krásně :) ♥ Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to je úžasné :-) to úplně miluji, když se mimkům takhle fotí malé ručičky a nožičky, to je krása a taky by se mi hodil polaroid :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý systém...a čierno- biely dokument mimi, vyzerá tam mimi ešte krehkejšie...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám všem děkuji za hezké vzkazy. Jsem moc ráda že se vám líbí :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Máte moc pěknou kuchyni, ornamentální dlažba dělá s jednoduchou linkou velké věci! Líbí se mi moc!
    Kateřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) je i velká výhoda, že na ní nejde vidět každé smítko ;)
      Díky za návštěvu Martina

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP