11. května 2014

Rekonstrukce chodby a šatny II.

Od posledního příspěvku na téma rekonstrukce uběhlo už půl roku.  Nejde to tak rychle jak jsme si představovali :-D, ale stihli jsme toho hodně. Až mě to přijde neskutečné co jsme už tady udělali práce. V posledním článku Rekonstrukce chodby a šatny I. jsme dokončili hrubou etapu, která se skládala z vybourání staré příčky,úprava omítek, navedení nových rozvodů v nových stropech.

Po této "špinavé" práci se dokončila podlaha, která se protáhla až do kuchyně a někdy v budoucnu bych ji chtěla mít i v koupelně a toaletě, tak aby jsme měli jednolitou vrstvu mimo pokojů. Podlahy jste si asi už všimli na pár fotkách z několika článků že? ;-). Když byla nová podlaha hotová, tak se začala dokončovat omítka a stropy. Tzn. vymalovat na bílo, v chodbě jednu stěnu strukturovanou barvou, namontovat v celé chodbě a kuchyni sádrokartony na stropy a připravit novou příčku pro šatnu :). Když se příčka postavila, zapravila a vymalovala tak už v této etapě jsem měla dobrý pocit, že šatna bude za chvíli hotová :).  Můj skvělý muž tak zvládl položit zbylou část podlahy, no není úžasný?







Návrh vnitřního uspořádání jsem musela mít samozřejmě v hlavě už předtím než se příčka postavila, ale řeknu vám že skříně do prostoru 3,50x1,30m se vymýšlí skvěle :). Šatna se bude skládat ze 3 částí:

První část je tzv. technická skříň pro takové ty úklidové věci jako vysavač, kýble, prostředky atd, která bude od celé šatny uzavřená dveřmi a je hlavně technicky propojená s ventilací do stoupaček, tak aby se pachy nešířily přes šatnu, ale tunelem přes technickou skříň (snad to bude fungovat :D).Prozatím máme připravený vnitřní korpus, který je z levnějšího materiálu. Vnější část desky a dveřní systém by měl být z překližky a ty ale zadáme truhláři.






Druhá část bude uprostřed-  skládající se z komod Malm z IKEA, skříněk na míru a prostoru na závěsnou tyč na pověšení krátkých oděvů. Skříňky na míru už mám nakreslené, ale čeká nás výběrové řízení :-D na toho správného truhláře. A nebo se možná do toho pustí můj muž ;).





Poslední část bude s otevřenými policemi a závěsnou tyčí pro pověšení kabátů a dlouhých oděvů a další úložné prostory. Ještě nemám úplně promyšleno co na zadní stěnu, tak aby se oděvy nešpinily o zeď a zeď se neodírala. Přemýšlíme zda tam dát desku nebo vytapetovat. Co myslíte?


Foto© BARABASCA MADE

9 komentářů :

  1. Jste nesmírně šikovní! Díky za možnost okouknout Vaší rekonstrukci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hlavně manžel :-D já si jen vymýšlela a maximálně uklízela. Rádo se stalo :)

      Vymazat
  2. Martinko, už teď to vypadá úžasně .... moc se těším na výsledek !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko já už se nemůžu dočkat až tam budu skládat oblečení :)

      Vymazat
  3. Moc hezká rekonstrukce, taky máme doma samostatnou šatnu a i když malou, vidím ji čím dál tím víc jako praktickou místnost, která ostatním místnostem "odlehčí" od věcí, které je třeba někam uskladnit. Můžu se zeptat na ty krásné dlaždice, které máte na zemi? To jsou keramické dlaždice? Dala byste mi prosím typ, kde se dají sehnat? Sháníme něco v tomto stylu, i když v trochu jiných barvách, a zatím jsem neobjevila nic, co by mi padlo do oka.

    Děkuju a přeju krásné jaro

    Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kačko, děkuji za návštěvu :). My když jsme se šli podívat na tento byt tk právě ta užitná plocha navíc nás uchvátila. Nenávidím skříně s oblečením v ložnici, tak nějak mě to dusí, mám prostě ráda kolem sebe prostor :). Dlažba je z Bauhasu a myslím že ji snad ještě mají v nabídce, určitě doporučuji - není vidět každé smítko a vypadá opravdu kouzelně. Taky jsme sháněli delší dobu, ale tahle jediná padla do oka hned a byla to jasná volba :).

      Vymazat
  4. Moc se těším na finální podobu! Tu podlahu nikdy nepřestanu obdivovat. Úplně ji vidím jako dominantu celého bytu. Tak ať se dílo daří.

    OdpovědětVymazat
  5. Já se na tu dlažbu taky chodím pořád dívat. Právě vybírám něco do koupelny v prvorepublikovém domě, chci něco retro, ale ty ceny závratné... na chodbě máme původní cementové dlaždice, věkem dost sešlé, ale pořád krásné, tak to chci k nim doladit. Ty Vaše by mohly být správná volba, trochu kompromis, ale líbí se mi, že je na nich víc barev a ladí ke všemu přírodnímu. Budem si muset udělat výlet do nejbližšího Bautamto. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být radost dělat rekonstrukci ve starém domě :). Jo staré dlaždice jsou nádherné, pamatuju u strýce na Jižní Moravě na staré cementové dlaždice v hale a určitě bych si taky něco podobného představila u nás doma někdy v budoucnu v domečku. Já myslím že tyhle jsou celkem vkusné a že by se mohli hodit. Hlavní výhoda je že tam opravdu není skoro vidět nepořádek. Tak držím palce ať to u vás dopadne :)

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP