8. února 2014

Likérka a tácek

Miluju krásné likérky z čirého skla. Ráda je používám když přijde návštěva, je to decentní a nemusíte mít na stole "flašky" od alkoholu. Tzv. štamprlátka mám různých tvarů, stáří, velikostí, ale určitě nejraději mám tuto od babičky. Tento týden mi dorazila očekávaná zásilka od Bella Rose. Jeden z obsahů byl tento keramický tácek od Bloomingville. Do její keramické kolekce Tia jsem se na první pohled zamilovala, ale až teď jsem se rozhodla něco pořídit. Nejspíš nezůstanu jen u tácku ;-). Co říkáte sluší jim to spolu? Přeji pěkný víkend. 


                                                                                                                     Foto© BARABASCA MADE

6 komentářů :

  1. Likérku mám úplně stejnou :o) zachránila jsem ji život, když příbuzenstvo rychlým obloukem vyhazovali. Tácek je pěknej...jdu se podívat jestli není v nějaké jiné barvě. Pěkný víkend !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) někteří neznají cenu krásných věcí. Já ji mám po prababičce a ještě k nim mám skleničky na stopkách. Tobě taky :-)

      Vymazat
  2. No to je nádhera! Tyhle likérky miluju a taky ještě whiskovky z broušeného skla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) já už mám malou sbírku, ale vždycky upřednostním čiré sklo, mám ale i lahvově zelenou. Whiskovku zatím nee :-).

      Vymazat

Děkuji za vaši zprávu :)

TOP